Wednesday, April 05, 2017

Uma poesia de Julia Binsky

Star Of Love                                                                     
Julia Binsky

Billions of stars up in the sky, 
One shines brighter, I can't deny ...
 
A love so precious, a love so true
 
A love that comes from me to you.
The angels sing when you are near, 
Within your arms I have no fear.
 
You always know just what to say
 
Simply talking to you makes my day.
I love you honey with all of my heart 
Together forever and never to part.
I love you with my heart 
I love you with my soul
 
You make my being whole.

Estrela do amor

Bilhões de estrelas no céu,
Uma brilha mais, não posso negar ...
Um amor tão precioso, um amor tão verdadeiro
Um amor que vem de mim para você.

Os anjos cantam quando tu estais perto,
Nos  teus braços, eu não sinto medo.
Você sempre sabe bem o que dizer
Simplesmente falando faz feliz meu dia.

Eu te amo com a doçura de todo o meu coração
Juntos para sempre nada há de nos separar.

Eu te amo com o meu coração
Eu te amo com a minha alma
Com todo o meu ser.


No comments: